Hiburan

20th century fox world genting highlands 42g60

[TERKINI] 10 TAMAN TEMA BARU YANG BAKAL DIBUKA DI MALAYSIA..! NO.7 TU MEMANG DITUNGU-TUNGGU..!

Taman tema adalah tempat tarikan yang menjadi pilihan ramai pelancong tempatan serta luar negara untuk berhibur dan berekreasi. Tidak kira sama ada golongan muda atau sudah berkeluarga, ia pasti menjanjikan anda seribu satu kenangan manis. Setakat ini, Malaysia mendahului dengan jumlah taman tema terbanyak di Asia. Tidak cukup dengan itu, […]

SEKALI PANDANG ANDA PASTI TERTIPU!! ’34’ GAMBAR YANG BUAT ANDA PERLU LIHAT BERKALI-KALI..

Gambar-gambar yang dipaparkan di sini tidak pernah diedit dengan menggunakan apa-apa jenis applikasi pun sebelum ini. Apa yang membuatkan gambar-gambar ini kelihatan unik adaah kerana masa dan sudut gambar ini diambil telah menyebabkan terjadinya ilusi optik yang mengelirukan otak kita. Apa yang kita lihat untuk pertama kalinya memerlukan kita untuk […]

SEORANG AYAH INI MENIRU GAYA ‘SELFIE’ ANAKNYA, KINI ADA DUA KALI GANDA JUMLAH ‘FOLLOWERS’ DI INSTAGRAM

  Chris Burr Martin, berumur 48 tahun, mempunyai 3 orang anak. Lelaki yang berasal dari Washington ini risau akan perangai seorang daripada anaknya, Cassie, yang kadang-kala suka untuk memuatnaik gambar-gambar seksi ke dalam laman Instagramnya. Bagi memberikan kesedaran kepada anaknya supaya berhenti memuatnaik gamba seperti itu, beliau mula meniru cara anaknya […]

Syok main cat dalam rumah?

10 Gambar Lawak Anak-Anak. Sangat Kelakar & Lucu!

GAMBAR LAWAK Bukan mudah mendidik anak zaman sekarang. Lain yang ibu-bapa cakap, lain yang dibuat. Ada juga yang tidak dengar kata. Berbuih mulut mak ayah cakap itu ini, masih lagi buat tidak tahu. Ilmu parenting perlu kukuh di dada, agar tidak melenting jika berlaku sebegini. Mari kita lihat gambar yang […]

EPISOD TERAKHIR KARTUN DORAEMON YANG AKAN MEMBUATKAN ANDA MENANGIS!

  Anda mesti kenal dengan kucing dari masa depan yang memiliki poket ajaib, Doraemon. Kartunnya disiarkan di televisyen dan buku tahun demi tahun namun masih tidak menemui penamat. Penulisnya, Fujiko F. Fujio tidak ada melukis penamat bagi kartun Doraemon ini. Ramai yang berpendapat beliau tidak sempat menamatkan kartun Doraemon ini […]

Gambar lucu daripada Photoshop, minta yang lain dapat pula yang lain. Haha.. Lawak gilerrr!!

  James Fridman merupakan seorang pereka grafik British yang terkenal. Beliau terkenal kerana sedia melayani para pengikutnya di laman sosial untuk mengedit gambar menggunakan cara Photoshop. Beliau sering kali mengedit gambar-gambar itu kepada gambar yang lucu dan disebabkan itu, beliau mempunyai hampir tiga juta peminat di laman sosial. Sambil melayani para […]

Lawak gila… Orang gym mesti tengok nie..memang lawak pecah perut..

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Kompilasi video kejadian dan kemalangan yang lawak terjadi ketika mereka bermain di gym. Lawak bikin pecah perut kalau tak tengok masti rugi..pada yg boring2 tue boleh laa layan video nie memang hilang laa bosan korang. Jom kite tonton video […]

Top 10 Video Bayi Paling Lucu di Youtube!

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) video yang lucu dan lawak Kali ini juga diambil daripada pelbagai laman video yang lucu dan lawak Setiap satu video ini mempunyai rating dan penonton yang paling banyak sekali Di dunia. Cuma Kali ini ada diselitkan beberapa video yang […]

10 hal paling bodoh yg dilakukan Apabila Dia Bodoh

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Manusia Bisa melakukan banyak hal di dunia ini mulai dari hal yang menyenagkan hingga yang gak menyenagkan, selain itu manusia di berikan akal pikiran oleh tuhan agar bisa berfiki dan melakukan beberapa tindakan yang benar. Namun faktanya walaupun tuhan […]

Video Viral Hazama Menyamar Gelandangan

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Video Viral Hazama Menyamar Gelandangan Buat Buskers Dan Orang Ramai Terlopong Dengar Dia Nyanyi! Mula mula dorang kat situ macam buat dak jer kat hazama yang datang ke tempat buskers tu dengan pakaian memang layak gelandangan lah. Ada yang acuh […]