Jenayah

Maut Ditikam Anak Saudara

Seorang lelaki diburu polis selepas menikam bapa saudaranya sehingga maut di kediaman mangsa di tingkat 12 sebuah Projek Perumahan Rakyat (PPR) Seksyen 8 Kota Damansara, Petaling Jaya, petang semalam.   Memetik Harian Metro, dalam kejadian 4 petang itu, berlaku pergaduhan antara mangsa yang merupakan pengawal keselamatan dan suspek yang berusia […]

4 Sekeluarga Ditemui Maut Dalam Rumah Bersama Nota Wasiat…

Sepasang suami isteri bersama dua anak mereka ditemui mati di kediaman mereka berserta satu nota wasiat, lapor BH Online.     Foto: BH Online   Kejadian berlaku di Rini Residence, Mutiara Rini, Johor Bahru, pada jam 2.30 petang semalam.   Menurut, Ketua Polis Daerah Iskandar Puteri, Asisten Komisioner Noor Hashim […]

Seorang wanita sanggup diseret oleh peragut demi mempertahankan beg tangannya…

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Seorg wanita sanggup diseret oleh peragut demi beg tangannya… Kes ragut sgt berleluasa…tak kira di negara mana sekali pun… Lihat wanita ini…dia sanggup di seret kerana mempertahankan beg tangannya… Peragut memang tiada peri kemanusian. Sanggup menganiaya, memukul malah membunuh […]

(Tragedi Tahfiz) Tertuduh 302 Kini Sudah Buka Mulut.. Tragedi Bakar Pusat Tahfiz

  KES anak2 tahfiz di bunuh di bakar,bukti TERKINI terbongkar..tertuduh 302 itu sudah buka mulut.. RUPANYA2 pagi kejadiansebelum mereka membakar tahfiz,ohya korg yg nk tgk dia di gantung tu,tabahla rasanya info terkini ni akan buat diaorg terlepas?         Sumber: Zulfa Khairi 

(Bakar Tahfiz) Hanya 2 Orang Saja Terlibat, 5 Lagi Terlepas Tuduhan Membunuh

  Hanya dua orang sahaja daripada tujuh suspek yang ditangkap berhubung kes membakar tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah, Datuk Keramat, akan didakwa di mahkamah esok. Dua didakwa atas kesalahan membunuh dan khianat dengan api, dan lima lagi atas kesalahan lain. Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh berkata, kes […]

Cara terbaru untuk mencuri telefon pintar. Tonton dan lihat cara agak bodoh tapi berjaya…

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Memang kepala otak dia..Tengok dia pura pura selfie last last Berdesuupp! Tu lah orang selalu kata kalau kepala otak pencuri ni memang bijak. Ada jer cara yang dorang boleh buat semata mata untuk rembat barang orang. Lihat lah macam kat […]

Rakaman cctv gaduh di 7eleven keningau.. siap pakai parang lgi. Jom tgk

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Suda sering kali kes gaduh di dlm kedai 24 jam seprti orange dan 7 eleven ini..perkara ni seharusnya di ambil tindakan oleh pihak yg berkaitan.. Kali ini kes berlaku di 7eleven keningau di mana sekumpulan lelaki bersenjatakan benda tajam(xpasti apa […]

Rogol teman lelaki smpi hamil? Biar betul?

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Pelik tapi itula yg di katakan oleh pihak berkuasa apabila mendakwa seorang wanita merogol teman lelakinya sampai hamil…pelik bukan?biasanya lelaki yg merogol wanita tapi lain pla kisahnya dgn kes ini. wanita tersbut mengaku sakit hati apabila teman lelakinya membuat […]

(TRAGEDI TAHFIZ) SUSPEK MAHU LIHAT ASRAMA YANG DIBAKAR SEBELUM DITAHAN

  SEORANG daripada suspek yang ditahan berhubung kes kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah, Kampung Datuk Keramat, sempat menghantar pesanan ringkas kepada jiran mengatakan mahu melihat lokasi kejadian sebelum ditahan polis. Jiran suspek yang enggan namanya didedahkan berkata, dua daripada remaja lelaki yang ditahan tinggal berdekatan kediamannya. Katanya, dua suspek […]

Bapa Rogol Anak Di Penjara Selama 480 Tahun

Seorang bapa mengaku bersalah terhadap 16 pertuduhan merogol anaknya yang berusia 13 tahun telah dijatuhkan hukuman penjara 480 tahun. Hakim Mahkamah Sesyen, Maris Agan, menjatuhkan hukuman 30 tahun penjara bagi setiap pertuduhan, selain 18 sebatan ke atas tertuduh. Hakim turut mengarahkan hukuman tersebut dijalankan serentak, bermula hari ini. Terdahulu, tertuduh, […]