Kemalangan

Pusat tahfiz terbakar, lebih 20 terkorban

Oleh Safeek Affendy Razali bhnews@bharian.com.my KUALA LUMPUR: Lebih 20 pelajar dan tenaga pengajar dilaporkan maut dalam kebakaran di Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah di Jalan Keramat Ujung, di sini, awal pagi tadi. Jabatan Bomba dan Penyelemat Kuala Lumpur berkata, kebakaran dipercayai bermula jam 5.10 pagi dari tingkat atas bangunan. Difahamkan, […]

Kompilasi rakaman kemalangan yang ngeri dirakam oleh dash cam…

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) terakam oleh dash cam kemalangan new 2017 yg berlaku didepan mata ..sungguh mengerikan dan lemah ssmangat…mengucap panjang .. inilah kemalangan yg terjadi atas kecuaian atau pun mangsa keadaan.. kesian pun ada .apa tidak ye kesalahan orang lain ,orang yang dapat […]

11.09.2017 Gempa Bumi di Mexico 8.2 Magnitud Skala Richer Lihat begitu gerunya bencana!!

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Kita sekarang berada di ambang akhir zaman. Hari Kiamat hampir tiba dan berlaku pada bila-bila masa sahaja. Malaysia pernah dilanda tsunami, banjir kilat, gempa bumi gunung kinabalu Sabah, angin taufan, Kapal terbang hilang dan bermacam-macam lagi. Apakah manusia masih meneruskan […]

Ini antara jalan-jalan paling Gila dan Bahaya yang belum anda lihat. Saksikan Video ini

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Ini adalah jenis-jenis jalan raya dan sehala yang paling gila dan menakutkan yang belum anda lihat sebelum ini.. Saksikan video ini. Antara koleksi jalan berbahaya. Antara jalan-jalan ini adalah di negara India. Disebabkan faktor tempat dah penduduk. Mereka ini […]

Viral dah! Aksi berani lelaki ni dipuji oleh semua orang kat Malaysia! Memang terbaiklah..

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Viral dah! Aksi berani lelaki ni dipuji oleh semua orang kat Malaysia! Memang terbaiklah.. Masyarakat kita perlu lebih banyak orang cam ni supaya masyarakat kita lebih mesra dan penuh dengan kasih sayang. Cuba tengok dalam video ni, lelaki ni […]

‘Saya bukan sengaja, anak saya (5 bulan) digigit lipan’ – Pemandu BMW

JOHOR – Susulan viral video sebuah kereta BMW berwarna hitam yang memotong secara berbahaya sehingga menyebabkan kereta Perodua Kenari kemalangan, pemandunya tampil menjelaskan bahawa dia berada dalam kecemasan ketika kejadian itu berlaku, lapor Harian Metro. Sahrul Afza Hamzah, mendakwa dirinya adalah pemandu BMW berkenaan yang memandu secara berbahaya sehingga hampir […]

Ambulans kemalangan melanggar penunggang motorsikal dibukit mertajam.

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Beberapa motosikal ini bagaikan berhadapan dengan mimpi ngeri di siang hari tanpa diduga sebuah ambulans dari arah bertentangan terbabas dan melanggar mereka yang menanti giliran untuk bergerak dipersimpangan lampu isyarat. Dalam kejadian yang berlaku kira kira pukul 8 32 pagi […]

Sebuah kereta yg di pandu tiba2 hilang kawalan lalu terbabas dan sangkut di atas Atap sebuah rumah

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Rakaman video kali ini sangat mengharu kan di mana sebuah kereta yg di pandu tiba tiba hilang kawalan lalu terbabas dan sangkut di atas Atap sebuah rumah..Lihat aksi yg mendebar kan tersebut , sesuatu yg tidak di sangka penduduk […]

MENGEJUTKAN Gara Gara Telefon Macam Ni Yang Terjadi!

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) PERHATIKAN Lelaki Yang Turun Bas Ni..Lihat Ada Sesuatu Yang Terjadi Padanya. MENGEJUTKAN Gara Gara Telefon Macam Ni Yang Terjadi! Ketika turun dari bas dan mengatur langkah kelihatan lelaki ini sedar poket bajunya terbakar tapi api dengan cepat merebak sehingga […]

Korang rasa siapa yang salah?

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Korang rasa siapa yang salah.. Tonton video di bawah jika nk tahu siapa yang bersalah…. Video di bawah memaparkan sebuah motosikal dari jalan utama melanggar sebuah kereta produa myvi yang ingin masuk ke simpang lain.. Jika korang korang lihat […]