Kisah Seram

Ini lah tempat-tempat yang paling menyeramkan di Malaysia…!

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Seperti yang kita tahu,setiap kawasan yg telah lama ditinggalkan pasti akan “dihuni” oleh makhluk lain.. Apatah lagi jika kawasan tersebut terlalu sunyi dan mempunyai sejarah tersendiri… Pasti kelihatan suram bukan.. Namun begitu,tempat-tempat ini jugalah yang menjadi tempat utk melakukan […]

Top 5 Sekolah Paling Berhantu di Malaysia.Tengok sekolah korang ader tak.

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Ini dia senarai Top 5 sekolah paling berhantu di Malaysia.Cuba tengok sekolah korang termasuk senarai ke tak. Biasa la tu bila kat sekolah mesti ada cerita pelik pelik tentang hantu la histeria la dan macam macam lagi kan. Jom tengok […]

Misteri Kematian Suzanna, Sundel Bolong Paling Seram!

Masih ingat pelakon sundel bolong yang pernah popular suatu ketika dulu? Seram weh…especially cerita Malam Satu Suro (kat bawah tu Admin ada letak cerita ni,full movie hokey!), tengok masa kecik memang takut nak pegi toilet sorang-sorang. Pelakon Suzanna telah meninggal dunia dan ini kisah misteri yang menyelubungi kematiannya.. Sumber: Twitter […]

PENTING!! Baca doa sebelum tidur jika tak nak jadi seperti ini.

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Sekuat manapun manusia, dia akan menjadi sangat lemah ketika tidur. Orang yang tidur lelap, selalu menjadi sasaran bagi makhluk jahat di sekitarnya. Jika dia selalu merasa tenang dari gangguan manusia, tidak ada jaminan yang dia akan tenang dari gangguan […]

5 video Paling seram HANTU Sebenar menampakkan wajah seram mereka…

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) ini adalah lima video dan dihimpunkan dijadikan satu ..koleksi koleksi rakaman yg di ambik semasa pencarian paranormal.. kelibat dan wajah yg hodoh jelas kelihatan .. pencarian paranormal ini hasil dr orang ramai yg maklumlan ada ye kelibat makluk ini […]

Semasa dia sedang kerja lewat malam CCTV merakamkan lembaga putih lalu..

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Saksikan video ini dan lihat sendiri..jika tiada CCTV ini pasti anda tidak tahu selain anda ada benda lain yang turut menemani anda Seorang lelaki atau perempuan kerja lewat malam..dia kerja tanpa perasan ada kelibat lalu di situ..kelibat itu sedang […]

Dua budak ni bermain kat tepi sungai, tiba-tiba sesuatu terjadi pada mereka. Tengok apa yang cctv rakamkan!

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Dua budak ni bermain kat tepi sungai, tiba-tiba sesuatu terjadi pada mereka. Tengok apa yang cctv rakamkan! Budak sangat suka main, ini ialah sikap semula jadi budak-budak. Inilah sebabnya budak-budak perlu ada orang jaga supaya tidak berlaku sesuatu yang […]

NGERI!!!!! seorang ibu terakam cctv diseksa hantu di rumahnya…

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) KEJADIAN terakam semasa di dapur pemilik seorang ibu yg berada di rumahnya.. sekarang ini semua pemilik telah memasang cctv di setiap sudut rumah bagi mencegah keberangkali terjadi ,,seperti rompaka,kecurian..serta lain lagi. kejadian ini terakam semasa ia berada di rumh […]

Lihat apa jadi selepas rumah berhantu ini dibakar

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Saksikan video ini..rakaman sebuah rumah kosong yang dikatakan berhantu..rumah ini terpaksa dibakar kerana tiada sesiapa yang berani mendiami rumah ini..daripada terbengkalai macam tu..keputusan telah dibuat.rumah itu akan dibakar Seorang lelaki merakamkan rumah itu dibakar..tiba tiba dia terakam satu yang […]

Makhluk menakutkan yang terakam kamera, sampai kini punt tak dapat dijelaskan dan dirungkai

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Makhluk menakutkan yang terakam kamera, sampai kini punt tak dapat dijelaskan dan dirungkai. Kalau jumpa makhluk yang menakutkan apa reaksi anda? Kalau saya memang sudah lari cepat dah, sebab tak tahu apa yang akan makhluk ni buat terhadap saya. Kalau […]