Kisah Seram

Budak diculik hantu. Seram!

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Jika tengok rakaman ini pasti ada yang tidak percaya..budak ini..diculik oleh hantu Seram je tengok Masa tengok ingatkan rakaman biasa je Bila tengok dari minit ke berapa ada satu tangan terjulur keluar dari bawah katil dan menarik budak tu […]

Hantu yang benar terakam cctv!

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Hantu yang benar terakam cctv! Alamat.. cepat tengok!! Memang terakam cctv ni! Banyak orang kalau dengar perkataan hantu akan rasa sangat takut sebab kita tidak tahu walaupun sikit pengetahuan tentang hantu. Disebabkan wayang atau filem selalu buat watak hantu […]

Sibuk Betul Dia Main Telefon Tak Sedar Di Depannya Tiba Tiba Muncul SESUATU Yang Menyeramkan! PERHATIKAN

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Sibuk Betul Dia Main Telefon Tak Sedar Di Depannya Tiba Tiba Muncul SESUATU Yang Menyeramkan! PERHATIKAN. Entah apa yang di main oleh budak ni di telefon nya ketika malam malam duduk di luar rumah. Perhatikan betul betul bila saat […]

viral video ini dikatakan yang paling seram di malaysia.

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Ini adalah footage video paranormal yang dikatakan paling seram Di Malaysia. Diberikan amaran.. Sesiapa yang tidak kuat semangat dilarang menonton video ini hanya mereka yang kuat semangat sahaja boleh saksikan video footage paranormal ini. Mereka yang sememangnya bersedia untuk […]

Misteri Hantu Kubur!

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Gempar berita mengenai penampakan hantu kuburan ini adalah dongeng dan tidak boleh diterima akal atau dipercayai kerana di indonesia biasanya menipu dan suka berbohong bila bercerita tentang kisah penampakan hantu. Namun demikian video ini membuktikan penampakan hantu di sekitar […]

Misteri Kewujudan Hantu Air!!! Sunguh dipercayai selepas beberapa kes kematian tersiar di Berita Harian !

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Sesiapa pun tidak akan mudah percaya kewujudan hantu air atau penunggu-penunggu yang mendiami di sungai-sungai di seluruh Malaysia malah di seluruh dunia. Di daerah saya sendiri telah berlaku beberapa kali kes apabila beberapa orang budak lingkungan umur 5-10 tahun […]

Wanita Ni Ambil OT Nak Siapkan Kerja Cepat Tapi Lihat Apa Yang Berlaku Padanya. Meremang Bulu Roma!

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Wanita Ni Ambil OT Nak Siapkan Kerja Cepat Tapi Lihat Apa Yang Berlaku Padanya. Meremang Bulu Roma! Sudah lah malam malam kat office sorang sorang kena pula di ganggu macam ni memang nak siap kan kerja pun tak dapat […]

Lelaki diserang benda ni secara tiba-tiba. Apa sebenarnya benda tu? Betul-betul menakutkan!

    Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Lelaki diserang raksasa secara tiba-tiba. Apa sebenarnya benda tu? Betul-betul menakutkan! Lelaki ni sedang lepak kat luar pada awal pagi bersama anjing dia. Seorang diri kat tempat ni sebenarnya sangat bahaya sebab tidak ada orang lain kat tempat […]

VIRAL!!! Ini dia!!,40,kep ing gambar yang telah tertangkap gambar HANTU!!!

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Ini dia.. Koleksi gambar gambar yang secara tidak sengaja telah tertangkap gambar Hantu!!?? Video ini memaparkan 40 keping gambar gambar hantu. Ada sesetengah orang yang sangat sukakan aktiviti menyiasat tentang hal hal paranormal ini dan berharap sangat untuk melihat […]

Ngeri!! Patung Yang Pandai Jalan Sendiri! Patung ni dikatakan ada roh yang dimasukkan oleh wanita tu ke dalam patung

  Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Seram!! Patung yang Pandai Jalan Sendiri!! Wanita Letak Roh Ke Dalam Patung, Lepas Tu Pegang Tangan Patung ni, Dia Akan Ikut Awak Jalan.. adakah ni betul atau tidak? sila nilai sendiri. Dalam dunia ni memang ada banyak benda yang […]