Makhluk menakutkan yang terakam kamera, sampai kini punt tak dapat dijelaskan dan dirungkai

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)
Makhluk menakutkan yang terakam kamera, sampai kini punt tak dapat dijelaskan dan dirungkai. Kalau jumpa makhluk yang menakutkan apa reaksi anda? Kalau saya memang sudah lari cepat dah, sebab tak tahu apa yang akan makhluk ni buat terhadap saya. Kalau nak culik dan bawa balik buat eksperimen susah lah nanti, nak mati pun tidak dapat! (haha..)

Video ni tunjukkan makhluk menakutkan yang betul-betul terakam oleh orang di seluruh dunia. Memang sangat menakutkan ni. Apa sebenarnya makhluk tu? Cam tak pernah lihat jer. Mari sama-sama kita tengok apa makhluk ni dan beri pendapat anda ya. Jangan lupa tekan like dan share

Sila tonton video:

Sumber: diharian